MASCOT® SmartStore

    Att beställa arbetskläder behöver inte vara tidskrävande.
    Att beställa nya arbetskläder ska vara enkelt - även under en hektisk dag. Därför är en plattform för onlinebeställning och -hantering ett självklart val. Fel kan elimineras och tid sparas för både anställda och organisation.


    MASCOT® SmartStore är ett logistik- och beställningssystem online som är anpassat efter ditt företag och dina anställdas behov.

    Med en enhetlig beställningsplattform säkerställer du ett enhetligt utseende genom att definiera ditt produktsortiment för dina anställda. Du kan även be din återförsäljare att lägga till produkter från andra tillverkare i MASCOT® SmartStore så att du kan beställa all utrustning på en gång.

    Enkelt och anpassningsbart
    Dina nya arbetskläder - med tryckt eller broderad logotyp, namn och valfria tjänster - levereras direkt till dörren. Kläderna levereras i en personlig låda, antingen till företaget eller till den anställdes hemadress, beroende på vad du väljer. Beställningssystemet är mycket användarvänligt och de anställda kan beställa sina nya arbetskläder från ert definierade produktsortiment när som helst på dygnet.

    Så här kommer du igång
    Din återförsäljare tar hand om allt det praktiska och hjälper dig att komma igång. Tillsammans bestämmer ni vilket sortiment som ska finnas och var eventuella logotyper ska placeras. Systemet kan anpassas efter dina behov - med olika sortiment per avdelning, beställningshierarki etc. Spara tid med din nästa beställning. Kontakta din återförsäljare och kom igång direkt.

    MASCOT® SmartStore